Küçük Su Şişesinden Bebek

12 Kasım 2011 Cumartesi

Kızım doğduktan yaklaşık 2 yıl sonra 2008 yılında ''0-6 Yaş Çocuk Gelişimi'' eğitimi ve ''İlk Yardım'' eğitimi almıştım. Orada dışarıya çıktığımız da hepimizin elinde bulunan küçük su şişesinden bebek yapmak aklıma geldi. Hem elimizde bulunan hemen her şeyi değerlendirmek için bir örnek oluşturacaktı, hem de çocuklarımız ile birlikte yapabileceğimiz güzel bir uğraş. Hemen bir tane yaptım. O kadar hoşuma gitmişti ve eğlenmiştim ki 3-4 tane daha yapmıştım. 
Boş su şişesinin dengede durması için önce gazete kağıtlarını yırtıp içerisine iyice sıkıştırarak ağzına kadar doldurup kapağını kapadım. Sonra beyaz bir bez parçası ile her yerini sardım. Kapak kısmı bebeğin başı olacağı için orayı biraz kalın sardım. Baş kısmına kartondan yuvarlak bir yüz kesip yapıştırdım. Sonra tekrar sarıp üzerine elbise diktim. Saçlarını yün ipler keserek yaptım. Kalın kurdele den eşarp, boncuk yada düğmelerden elbiseye düğme yaptım. Sonra yüzünü çizdim ve bebeğimiz hazır :). 

0 yorum:

Yorum Gönder

Duygu'nun Sihirli Dünyası Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino